torstai 17. helmikuuta 2011

Beth Ditto - I Wrote The Book (Musiikkivideo)


Gossip yhtyeestä tuttu ja mallinakin toimiva Beth Ditto julkaisee ensimmäisen soolo-EP:nsä maalikuun alussa. Similian Mobile Discon kanssa yhteistyössä tehdyn EP:n ensimmäinen singlejulkaisu on tanssijalkaa rytmikkäästi vipattava elektropop-raita I Wrote The Book.

Kappaleeseen julkaisiin tänään Price Jamesin ohjaama video, joka lainaa todella onnistuneesti elementtejä Madonnan Justify My Love videosta ollen kuitenkin samaan aikaan omaleimainen ja Ditton tyylille uskollinen.

3 kommenttia:

Olesja kirjoitti...

Tämä on todella hyvä biisi.
Olen taas seurannut sinun blogiasi. Sinulla on yksi parhaimmista musablogeista mitä olen löytänyt.

En tiedä kuinka paljon tykkäät tanssimusiikista...itse kuuntelen aika paljon. Tämä on uusi biisi jonka löysin: Morgan Page feat. Jan Burton - Ive had friends: http://www.youtube.com/watch?v=ay3wRupGAAs&feature=related

Olin googlamassa tuosta Jan Burtonista enemmän infoa, ja löysin sellaisen projektin jossa se oli mukana: Syntax (vähän rauhallisempaa elictronicaa). Tsekkaa vaikka tämä, minun mielestäni todella mahtava, ehkä tykkäisit:
http://www.youtube.com/watch?v=GxWy7Bvg2xs
Olen koonnut vähän infoa Janista mun blogiin: http://olesja.wordpress.com/2011/03/07/addicted-to-jan-burtons-voice/.
Cheers, O.

Jonsku kirjoitti...

Kiitos! Hienoa, että pidät blogistani :)

Kyllähän sitä tanssimusiikkiakin tulee kuunneltua, joten kiitos myös biisivinkeistä! :)

soikka80 kirjoitti...

Upea biisi tämä :-)